sobota, 16 kwietnia 2016

Daily Routines Memory czyli eskalacja mojego beztalencia :)

Dzisiaj krótki wpis z ćwiczeniem, które przygotowałam na potrzeby własne (czy też własnych uczniów). Inspiracją był dla mnie ostatni wpis Londonopoly (tutaj) w którym zastosowała podobne rozwiązanie. Niestety, u mnie oprócz godzin pojawiają się również routines, więc musiałam trochę przysiąść i zmodyfikować zabawę :)

Nie ma za bardzo o czym gadać, więc może po porostu pokażę o czym mowa :)

Puzzle mojego autorstwa





Jak widzimy, obrazki szału nie robią, ale wierzę, ze dzieci rozszyfrują co się na nich dzieje. Mają zegary do pomocy! Jakby obrazki były ładne, to byłoby za prosto, nie? :)

Karty to nic innego jak zwykłe memory. Parę stanowi obrazek i jego "opis". Dzięki za uwagę i Londonopoly za inspirację :)

Znalazłeś dla siebie tu coś interesujacego? Zapraszam do polubienia stony na facebooku!

8 komentarzy:

  1. Haha obrazki są genialne xD Najlepszy jest ten ze śniadaniem :) Gdybyś zobaczyła jak ja rysuję... dzieciaki zawsze się śmieją z moich rysunków... nawet czasami turlają się ze śmiechu po podłodze bo moje ludki to zawsze patyczaki z wielkimi głowami i z zezem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie młodsze nie doceniają mojego antytalentu, ale ze starszymi często coś rysuje. Ostatnio porównywaliśmy ludki przy pomocą both...and i neither...nor ii wystarczyła odrobina przesady (np. w Both X and Y are fat). W życiu nie widziałam tak zaangażowanych uczniów :)

      Usuń
  2. Swietne! Fajna zabawa dla dzieci, przetlumacze to na inne jezyki na potrzebe edukacyjna moich wlasnych lobuziakow! Dzieki za pomysl!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ze się przyda! U mnie niestety na razie tylko angielska wersja językowa, ale pracuję nad tym :)

      Usuń
  3. Fajne obrazki - zrobią furorę w starszych klasach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to dla maluchów, a moje mają mimetyczne zapędy :D U starszych rzeczywiście wiecej radości niż wypieszczone dają obrazki dziwne albo zwyczajnie brzydkie...

      Usuń