poniedziałek, 14 marca 2016

Wielkanocna kolorowanka

Cześć!

Powoli zaczyna się sezon na Wielkanocne lekcje i wszyscy nauczyciele gromadzą materiały. Ja już właściwie mam wszystko czego potrzebuję, dzisiaj opracowałam ostatnie ćwiczenie, którym chciałabym się z Wami podzielić. Dobrze łączy się z zabawą z tego  wpisu ponieważ bazuje na tym samym słownictwie, zaczerpniętym stąd. Bez zbędnego gadania, oto moje dzieło.


Oczywiście, jak na pewno wszyscy się domyślają, jajko trzeba pokolorować według instrukcji. Dzieci muszą skojarzyć obraz z wyrazem. Mam zamiar rozdać każdemu kopię i dać czas na wykonanie zadania indywidualnie, ale fajną opcją jest też otwarcie obrazka z Paint'cie i zrobienie go całą grupą (używając opcji zakraplacza). W ten sposób zapewne je sprawdzimy, co pewnie spodoba im się bardziej niż mainstreamowe kredki :)

Jak widzicie, ćwiczenie jest dość banalne, ale mam nadzieję, że w towarzystwie wielkanocnych piosenek z Super Simple Songs umilli nam świąteczna lekcję.


A u Was jak przygotowania?

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię twoje metody nauczania, wykorzystuje je w nauce mojej córki. Wydaje mi się, że całkiem dobrze jej idzie mimo, że ma dopiero 10 lat. Myślisz, że wysyłanie dzieci na kolonie językową jak ta http://www.berlitz.pl/obozy-jezykowe-dla-dzieci to dobry pomysł czy jeszcze za wcześnie?

    OdpowiedzUsuń