piątek, 12 maja 2017

Zostań redaktorem kącika z poradami! - ćwiczenia na should

Są tu jacyś czytelnicy przed trzydziestką? Jeśli tak - na pewno nieobce są Wam szmatławe pisemka dla nastolatek typu Bravo Girl lub Filipinka (ktoś to jeszcze pamięta???). I ja muszę się przyznać do swojej małoletniej głupoty, bo wspomniane gazety czytałam namiętnie. Szczególnie kącik z pytaniami do redakcji, w którym nie wiadomo było co jest bardziej kuriozalne - pytania czytelników czy odpowiedzi na nie :) Zastanawiając się co by tu wymyślić w związku z should/shouldn't przyszedł mi na myśl mały powrót do przeszłości :)

Podobnie jak niejedna moja koleżanka, w wieku lat nastu (12-13 :D) marzyłam żeby objąć lukratywną posadę w redakcji swojego ulubionego czasopisma i móc błyszczeć intelektem udzielając porad czytelnikom. Jak widać moje marzenie się nie spełniło i już raczej nie spełni, ponieważ taki zawód chyba już przestał istnieć. Jednak nic straconego! Jak nie mogę udzielać porad, to chociaż wydumam problemy, na które moi uczniowie będą musieli znaleźć rozwiązania.

Niestety nie udało mi się odwzorować do końca pstrokacizny charakterystycznej dla dziewczyńskich pisemek, ale problemy bez wątpienia są podobnego kalibru. Już w poniedziałek przetestuję uczniów na kreatywność (i znajomość should/shouldn't)! Już nie mogę się doczekać żeby usłyszeć jak rozwiązaliby takie problemy :)

Dajcie koniecznie znać co myślicie!


3 komentarze:

  1. Aż się uśmiechnęłam czytając ten post :) Kiedy to się czytało Bravo, o matkooooo! :) Fajny pomysł na wykorzystanie should/shouldn't.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja na to trwoniłam pieniądze :D

      Usuń
  2. Bravo to mi się kojarzy tylko z plakatami i ich wymianą, co to były za piękne czasy :) Fajny pomysł na zaktywizowanie uczniów i poprawienie znajomości should i shouldn't!

    OdpowiedzUsuń