poniedziałek, 30 maja 2016

Pozytywne zakończenie

Cześć!

Uwierzycie, że już skończyłam kursy w tym roku? Dzisiaj miałam zakończenie w młodszej grupie. Postanowiłam, że będzie niezapomniane. Przynajmniej dzięki zdjęciom :)





Niestety, nie wymyśliłam tego sama. Pomysł pochodzi z tego bloga. Jest świetny!

Wcześniej przygotowałam i wycięłam dymki. Koniecznie drukować na technicznych kartkach! Na zajęciach poprosiłam uczniów o jakieś pozytywne myśli związane ze świeżo zakończonym przez nas rokiem szkolnym, naszą szkołą, klasą lub ogólnie angielskim. Dostałam kilka fajnych propozycji, które zapisałam na tablicy dla przykładu. Każdy mógł napisać co chciał, pod warunkiem, że mieściło się w granicach mojej tolerancji :)

Kiedy każdy był gotowy ze swoim dymkiem, zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia, które wyglądają naprawdę świetnie. Gorąco polecam zrobienie sobie takiej pamiątki z zakończenia roku! 


Zapraszam do polubienia strony na Facebook'u!
https://www.facebook.com/firstideakit/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz