środa, 30 listopada 2016

Fiszkowa gra - wersja świateczna

Pamiętacie fiszkową grę, o której pisałam tutaj? Przyznam, że nie grałam w nią przez dłuższy czas, ale ostatnio miałam okazję. Przypomniałam sobie, dlaczego tak mi się podobała. Uczniowie chcieli grać 3 razy pod rząd, na co ostatecznie pozwoliłam. Jak często zdarza się, że dzieci same rwą się do mówienia po angielsku? :) Myślę, że żadne pisemne ćwiczenie nie utrwaliłoby im równie skutecznie słownictwa i struktury Have you got...? Skoro gra im się podobała, a te świąteczne z reguły maja przede wszystkim cieszyć, postanowiłam opracować tę grę w świątecznej odsłonie.

 





Zestaw zawiera 20 fiszek o tematyce świątecznej. Można je pobrać tutaj. W grę może grać 3 lub 4 uczniów (lub 3-4 zespoły). Zasady są takie same jak w pierwotnej wersji gry (link do niej na początku wpisu), ale tym razem mamy 5 kart do każdej kategorii. Kategorie: jedzenie, dekoracje, osoby (wiem, wiem, renifer i bałwan) oraz dekoracje 2. Wiem, że nazwy kategorii mogę nie przekonywać, więc można po prostu wypisać podlegające im słownictwo na tablicy, bez nazywania kategorii.

To oczywiście tylko jeden z pomysłów na wykorzystanie kart. Macie jakieś inne? :)



Zapraszam na Facebooka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz