niedziela, 11 września 2016

Motywacyjne plansze na pieczątki

Wiele z nas stosuje starą, dobrą metodę nagradzania pieczątkami/naklejkami za dobre sprawowanie. Ja sama również korzystam z tego sposobu. Problematyczną kwestią było dla mnie gdzie te pieczątki przybijać. Dzieci chciały je raz w zeszycie, raz w książce, raz jeszcze gdzieś indziej... A żeby odebrać nagrodę trzeba mi było pokazać wszystkie 10! Żeby tym razem uniknąć problemów, postanowiłam przygotować specjalne plansze do przybijania pieczątek/przyklejania naklejek. 

Żeby wyjaśnić nieco kwestię czym jest to enigmatyczne "dobre zachowanie" przemyciłam na kartach mini regulamin właściwego zachowania w klasie. Na pierwszych zajeciach, przy okazji rozdawania plansz, omówimy po krótce zasady. Mam nadzieję, że karty spodobają się uczniom (moim i, mam nadzieję, Waszym!) i chętnie będą pracować nad zapełnieniem wszystkich wolnych miejsc :)







Spodobał Ci się wpis? Zapraszam do polubienia strony na Facebooku!

3 komentarze: