Cześć!
Obiecałam drugą część Halloweenowej lekcji i oto jestem. W poprzednim wpisie tworzyliśmy portfolia potworów po to by dziś móc je wykorzystać do... śledztwa. Poniżej prezentuję 4 historie kryminalne w które zamieszane są nasze potwory. Mając na uwadze ich "właściwości" musimy odgadnać, który potwór maczał palce w danej sytuacji i poprzeć swoje zdanie argumentami.
.
Ciekawie byłoby podzielić uczniów na grupy i zobaczyć jak różne będą ich typy. W mojej klasie planuję poświęcić na zadanie około pół godziny, ponieważ uczniowie (z pomocą słowników) sami będę musieli przetłumaczyć teksty. Zamierzam wykorzystać ćwiczenie w 6 klasie, ale myślę, że dobrze nada się też dla gimnazjum. Wchodzicie w to?
Zapraszam do polubienia strony na Facebooku!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz