poniedziałek, 24 lipca 2017

Quick Eye cz.2

Nareszcie długo wyczekiwana druga część Quick Eye! Nie wierzę, że obiecałam Wam 4 :D Niby milion słów w języku, ale jak trzeba powymyślać jakieś konkretne... Starałam się, żeby się nie powtarzały, nie wiem na ile mi to wyszło, ale jeśli Wasi uczniowie znają już na pamięć rozkład poprzedniej planszy - przychodzę z odsieczą!
Planszę i spis słów można pobrać tutaj.

Jak już wspomniałam, ciężko było mi wymyślić słowa, których już nie użyłam poprzednim razem, dlatego tą planszę możemy uznać za nieco trudniejszą. Sama musiałam sprawdzić jak jest bocian! Wydaje mi się jednak, ze taka forma nauki jest bardzo atrakcyjna i pozwoli przyswoić nowe słówka nie powodując bólu istnienia. Jeśli nie znacie jeszcze zasad gry, odsyłam do poprzedniego wpisu z Quick Eye.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz